Συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Menu
  • NAKAYAMA
  • MASTER-SUBARU
  • OREGON
  • HONDA
  •  DEWALT
  • EINHELL
  • HUSQVARNA
  •  BLACK & DECKER
  • AEG
  • SUBARU
  • STANLEY
  • TEXAS
  • BOSCH
  • VERTO
  • KAWASAKI
  • ECHO
  • SHINDAIWA
  • METABO
  • IMPERIA
  • MICHELIN
  • YAMAHA
  • EFCO
  • UNIMAC
  • TELWIN
  • GRILLO
  • EXPRESS
  • FARMATE
  • GRAPHITE

Χρήσιμες συμβουλές

ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΔΙΧΡΟΝΟΙ

Μαζί με την βενζίνη να βάζετε λάδι μίξης της εταιρείας.
Δεν πρέπει να αφήνετε το μείγμα σε πλαστικό δοχείο πάνω από 2 μήνες γιατί χάνει την περιεκτικότητα του σε λάδι κι έτσι προκαλούνται ζημιές στο κύλινδρο, το πιστόνι και τα ελατήρια της μηχανής .
Δεν πρέπει να αφήνετε στο δοχείο καυσίμου της μηχανής το μείγμα γιατί έχει ως αποτέλεσμα να ξεραίνεται και να καταστρέφει το καρμπυρατέρ και τις μεμβράνες του .


ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΙ

Τοποθετείτε πάντα τον βενζινοκινητήρα σε οριζόντια θέση.
Προσοχή στα καυσαέρια του βενζινοκινητήρα να είναι εκτός κλειστών κτισμάτων.
Μην καλύπτετε τον κινητήρα με πλαστικά καλύμματα και υφάσματα.
Χρησιμοποιείτε πάντα αμόλυβδη καύσιμη ύλη (βενζίνη).
Βάλτε λάδι SAE 30 και όχι συνθετικό μέχρι το χείλος της τάπας του κάρτερ.
Να αλλάζετε τα λάδια κάθε 50 ώρες λειτουργίας η κάθε χρόνο σχεδόν ανάλογα την χρήση .
Ανοίξτε τον διακόπτη ρεύματος στην θέση ''ON''.
Ανοίξτε τον διακόπτη καυσίμου.
Κλείστε το τσοκ του αέρα.
Πάρτε τα κενά της χειρόμιζας και τραβήξτε το σχοινί.
Όταν πάρει εμπρός, κλείστε τον αέρα.
Αφήστε τον κινητήρα να θερμανθεί.
Για να κλείσετε τον κινητήρα, γυρίστε το διακόπτη ρεύματος στην θέση ''OFF''.

ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Τοποθετείτε πάντα τον πετρελαιοκινητήρα σε οριζόντια θέση.
Προσοχή στα καυσαέρια του πετρελαιοκινητήρα να είναι εκτός κλειστών κτισμάτων.
Μην καλύπτετε τον κινητήρα με πλαστικά καλύμματα και υφάσματα.
Χρησιμοποιείτε πάντα πετρέλαιο.
Βάλτε λάδι SAE 30 και όχι συνθετικό μέχρι το χείλος της τάπας του καρτερ .
Να αλλάζετε τα λάδια κάθε 50 ώρες λειτουργίας.
Ανοίξτε τον διακόπτη ρεύματος στην θέση ''ON''.
Ανοίξτε τον διακόπτη καυσίμου.
Πάρτε τα κενά της χειρόμιζας και τραβήξτε το σχοινί.
Αφήστε τον κινητήρα να θερμανθεί.
Για να κλείσετε τον κινητήρα, γυρίστε το διακόπτη ρεύματος στην θέση ''OFF'' ή γυρίστε το γκάζι στη θέση ''0''.

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Σε όλους τους ηλεκτροκινητήρες πρέπει να τοποθετείτε θερμικό προστασίας.
Όταν προτίθεστε να βάλετε τροχαλία αυτή πρέπει να μπαίνει με θερμότητα αλλιώς μπορεί να παρουσιαστεί πρόβλημα στο ρότορα.
Οι ηλεκτροκινητήρες καίγονται όταν δεν μπορούν να ξεκινήσουν με φορτίο.
Οι ηλεκτροκινητήρες καίγονται ακόμα και όταν η παροχή της ΔΕΗ δεν είναι σωστή (π.χ. από τις 3 φάσεις να έχετε τις 2).
Ακόμα και το καλώδιο παροχής ρεύματος έχει το ρόλο του σε αυτήν την διαδικασία. Συμβουλευτείτε μας για μεγάλες αποστάσεις.

ΗΛΕΚΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΑ ΖΕΥΓΗ

Γειώστε την γεννήτρια.
Αφού βάλετε εμπρός τον κινητήρα, δείτε το βολτόμετρο της γεννήτριας. (Εάν έχετε 230Volt για τις μονοφασικές και 400Volt για τις τριφασικές τότε μπορείτε να πάρετε ρεύμα).
Βάλτε το φις στην πρίζα και ανοίξτε τον γενικό διακόπτη ρεύματος.
Μετά από όλα αυτά, ανοίξτε τα εργαλεία σας. Εάν έχετε τα εργαλεία σε λειτουργία και προσπαθήσετε να κλείσετε τον βενζινοκινητήρα, μπορεί να κάψετε τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά μέρη της γεννήτριας. Αυτό μπορεί να το πάθετε και όταν σβήσει ο κινητήρας από έλλειψη καυσίμου.
Κατά το κλείσιμο πρέπει πρώτα να κλείσετε τον γενικό διακόπτη ρεύματος και ύστερα να βγάλετε το φις. Τώρα μπορείτε να κλείσετε τον κινητήρα. ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
Διαβάστε επίσης τις οδηγίες χρήσης των κινητήρων που προηγούνται.


ΗΛΕΚΤΡΑΝΤΛΙΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ - ΠΙΕΣΤΙΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ

Κάνετε πρώτα εξαέρωση στην αντλία.
Η αντλία δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να δουλεύει στεγνή.
Για την αποφυγή αυτής της κακής λειτουργίας για την αντλία υπάρχουν: ΕΠΙΤΗΡΗΤΕΣ ΝΕΡΟΥ.
Δεν μειώνουμε ποτέ την εισαγωγή της αντλίας.
Η αντλία ακόμα κινδυνεύει, από την παγωνιά, να σπάσουν τα κύρια σημεία της που είναι από σίδερο, ή να στραβώσουν τα κύρια σημεία της που είναι από ανοξείδωτο σε όλες τις αντλίες και τα πιεστικά συγκροτήματα.
Για την σωστή λειτουργία πρέπει να:
τοποθετηθεί βαλβίδα αντεπιστροφής στην είσοδο όπως και αμμοκράτης για την μη διέλευση στερεών σωματιδίων.
γίνεται έλεγχος στην πίεση του αέρα που βρίσκεται στο δοχείο ανά 6 μήνες στα πιεστικά συγκροτήματα.
τα πιεστικά συγκροτήματα ηλεκτρονικού τύπου μπορούν να δουλεύουν σωστά μόνο με παροχή νερού από δεξαμενή.


ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΑΝΤΛΙΩΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ.

ΥΠΟΒΡΥΧΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΑΝΤΛΙΕΣ ΑΚΑΘΑΡΤΩΝ - ΛΥΜΑΤΩΝ

Η αντλία δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να δουλεύει στεγνή.
Πρέπει να δουλεύει μέσα σε φρεάτιο και να καλύπτεται από το νερό έτσι ώστε να ψύχεται.
Ρυθμίστε το φλοτέρ έτσι ώστε να σταματάει την λειτουργία της αντλίας. Όταν τελειώνει το νερό, σε περίπτωση που το ύψος που στέλνει η αντλία το νερό είναι μεγάλο, πρέπει να τοποθετηθεί βαλβίδα αντεπιστροφής λυμάτων BALL TYPE.
Πρόβλημα μπορεί να προκαλέσουν στην αντλία απορρυπαντικά χημικά ή ζεστά νερά πλυντηρίου.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΑΝΤΛΙΩΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ.

ΠΙΕΣΤΙΚΑ ΔΟΧΕΙΑ

Στα πιεστικά δοχεία πρέπει να γίνεται έλεγχος ανά 6 μήνες στην πίεση του αέρα που βρίσκεται στο δοχείο.
Στα δοχεία μεγαλύτερα των 25 λίτρων στην έξοδο 1/2'', βάλτε τάπα γιατί αλλιώς θα φεύγει το νερό με πίεση.

ΒΕΝΖΙΝΟΑΝΤΛΙΕΣ - ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΑΝΤΛΙΕΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ στα καυσαέρια του κινητήρα να είναι εκτός κλειστών κτισμάτων.
Για περισσότερες λεπτομέρειες για την λειτουργία των κινητήρων, συμβουλευτείτε τις αντίστοιχες παραγράφους.

ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΠΛΥΣΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΡΥΟΥ / ΖΕΣΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

Πρώτα απ' όλα, τα πλυστικά θέλουν φίλτρο νερού ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αλλιώς κινδυνεύει να χαλάσει η αντλία από χώματα.
Δεν κάνει η αντλία να δουλεύει χωρίς νερό.
Πρώτα ανοίγουμε την παροχή του νερού και πατάμε την πιστόλα για να γίνει εξαέρωση διά της πίεσης της υδρεύσεως, η οποία πρέπει να είναι τουλάχιστον 2bar για να λειτουργήσει σωστά το πλυστικό.
Κατόπιν, ανοίγουμε το διακόπτη λειτουργίας.
Ακόμη, ορισμένα πλυστικά θέλουν και λάδι SAE 30 στην κεφαλή της αντλίας. Από το εργοστάσιο έχουν λάδι, αλλά καλό είναι πριν την πρώτη χρήση να ελέγχετε τη στάθμη ελαίου διότι μπορεί κατά την μεταφορά να έχει χυθεί έξω.

Στα πλυστικά πρέπει να ρυθμίζετε την πίεση που επιθυμείτε όταν αυτό βρίσκεται σε λειτουργία.

Σε καμία περίπτωση δεν κάνει να ανοιγοκλείνουμε παίζοντας την πιστόλα γιατί μπορεί να κάψουμε τον πιεσοστάτη της διακοπής της λειτουργίας.

ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΕΣ ΠΛΥΣΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΡΥΟΥ ΝΕΡΟΥ

Πρώτα απ' όλα, τα πλυστικά θέλουν φίλτρο νερού ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αλλιώς κινδυνεύει να χαλάσει η αντλία από χώματα.
Δεν κάνει η αντλία να δουλεύει χωρίς νερό.
Πρώτα ανοίγουμε την παροχή του νερού και πατάμε την πιστόλα για να γίνει εξαέρωση διά της πίεσης της υδρεύσεως, η οποία πρέπει να είναι τουλάχιστον 2bar για να λειτουργήσει σωστά το πλυστικό.
Κατόπιν, ανοίγουμε το διακόπτη λειτουργίας.
Ακόμη, ορισμένα πλυστικά θέλουν και λάδι SAE 30 στην κεφαλή της αντλίας. Από το εργοστάσιο έχουν λάδι, αλλά καλό είναι πριν την πρώτη χρήση να ελέγχετε τη στάθμη ελαίου διότι μπορεί κατά την μεταφορά να έχει χυθεί έξω.

Στα πλυστικά πρέπει να ρυθμίζετε την πίεση που επιθυμείτε όταν αυτό βρίσκεται σε λειτουργία.

Σε καμία περίπτωση δεν κάνει να ανοιγοκλείνουμε παίζοντας την πιστόλα γιατί μπορεί να κάψουμε τον πιεσοστάτη της διακοπής της λειτουργίας.

ΠΡΟΣΟΧΗ στα καυσαέρια του βενζινοκινητήρα να είναι εκτός κλειστών κτισμάτων.

Διαβάστε επίσης τις οδηγίες χρήσης των βενζινοκινητήρων που προηγούνται.

ΓΕΡΑΝΑΚΙΑ

Τα γερανάκια με χαρακτηρισμό ''ερασιτεχνικά'' δεν μπορούν να δουλεύουν πάνω από 20 λεπτά την ώρα, και μάλιστα όχι συνεχόμενα γιατί υπάρχει κίνδυνος να καταστραφεί το φρένο.
Αντιθέτως, τα γερανάκια με χαρακτηρισμό ''επαγγελματικά'' μπορούν να δουλεύουν συνέχεια και τα 60 λεπτά της ώρας.
Πολύ σημαντικό ρόλο παίζει και το καλώδιο παροχής ρεύματος. Συμβουλευτείτε μας για μεγάλες αποστάσεις.

ΑΕΡΟΣΥΜΠΙΕΣΤΕΣ - ΚΕΦΑΛΕΣ

Βάλτε λάδι SAE 30 στην κεφαλή, λίγο πάνω από τη μέση της διάφανης τάπας που βρίσκεται στο πλάι της κεφαλής.
Αλλάζετε τα λάδια τουλάχιστον μία φορά το χρόνο.
Κάτω στο δοχείο έχει τάπα για να βγάζετε το νερό που συγκεντρώνεται από την υγρασία του αέρα.
Ανοιγοκλείνετε τον αεροσυμπιεστή μόνο από τον πιεσοστάτη και όχι βάζοντας και βγάζοντας το φις του ρεύματος. Κινδυνεύετε να κάψετε τον ηλεκτροκινητήρα.
Οι αεροσυμπιεστές δεν μπορούν να δουλεύουν συνέχεια. Θα πρέπει να σταματούν περιοδικά.
Εάν θέλετε, για παράδειγμα, αέρα για να τροφοδοτήσετε ένα μηχάνημα που θα δουλεύει επί 5 ή 8 ώρες συνέχεια, θα πρέπει να επιλέξετε άλλου είδους αεροσυμπιεστές.

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΚΗΠΟΥ

Τα ηλεκτρικά θαμνοκοπτικά που έχουν μόνο μεσηνέζα είναι για τις άκρες του γκαζόν και όχι για άλλες χρήσεις.
Τα ηλεκτρικά θαμνοκοπτικά με δίσκο είναι για επιφάνειες μεγαλύτερες πάντα όμως για χλωρά χόρτα.
Τα μπορντουροψάλιδα είναι για χλωρά κλαδιά και φυτά.
Τα ηλεκτρικά αλυσοπρίονα είναι για κορμούς πριν το τζάκι.
Ο φυσητήρας - αναρροφητήρας είναι για να καθαρίζουμε την επιφάνεια του γκαζόν. Προσοχή στις πέτρες που ενδεχόμενα θα τραβήξει μέσα στη σακούλα.
Ο τεμαχιστής - πολτοποιητής είναι για κλαδιά του κήπου μας, για να τα κάνει λίπασμα.
Ο σχίστης κορμών είναι για να τεμαχίζει τα ξύλα στο μήκος τους.
Η αντλία του σχίστη κορμών παίρνει λάδι SAE 10.
Τα ηλεκτρικά σκαπτικά είναι για το χώμα που βρίσκεται ανάμεσα στα λουλούδια του κήπου μας και όχι για καλλιέργειες λαχανικών.

 

ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΚΗΠΟΥ

Τα θαμνοκοπτικά, τα ψαλίδια μπορντούρας και τα αλυσοπρίονα είναι δίχρονα και πρέπει μαζί με τη βενζίνη να βάζετε λάδι.
Για δίχρονους βενζινοκινητήρες σε ποσοστό μίξης 5%, δεν πρέπει να αφήνετε το μείγμα σε πλαστικό δοχείο πάνω από 2 μήνες, γιατί χάνει την περιεκτικότητα του σε λάδι και έτσι προκαλούνται ζημιές στον κύλινδρο, το πιστόνι και τα ελατήρια της μηχανής.
Δεν πρέπει να αφήνετε στο δοχείο καυσίμου της μηχανής το μείγμα γιατί έχει ως αποτέλεσμα να ξεραίνεται και να καταστρέφει το καρμπυρατέρ.
Μόνο για τα αλυσοπρίονα, χρησιμοποιήστε λάδι για την λίπανση της αλυσίδας.

ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΧΛΟΟΚΟΠΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

Τα χλοοκοπτικά είναι για γκαζόν και όχι για άλλα χόρτα ή καλάμια.
Στα ηλεκτρικά χλοοκοπτικά θα πρέπει το γκαζόν να είναι στεγνό.
Οι ηλεκτροκινητήρες καίγονται όταν δεν μπορούν να ξεκινήσουν με φορτίο.
Οι ηλεκτροκινητήρες καίγονται ακόμα και όταν η παροχή της ΔΕΗ δεν είναι σωστή (π.χ. από τις 3 φάσεις να έχετε τις 2).
Ακόμα και το καλώδιο παροχής ρεύματος έχει το ρόλο του σε αυτήν την διαδικασία. Συμβουλευτείτε μας για μεγάλες αποστάσεις.
Οποιαδήποτε σύγκρουση του μαχαιριού με το έδαφος ή με πέτρα προκαλεί βλάβη στον άξονα του ηλεκτροκινητήρα.

ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΕΣ ΧΛΟΟΚΟΠΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

Οποιαδήποτε σύγκρουση του μαχαιριού με το έδαφος ή με πέτρα προκαλεί βλάβη στον άξονα του ηλεκτροκινητήρα.
Διαβάστε επίσης τις οδηγίες χρήσης των βενζινοκινητήρων που προηγούνται.

ΒΙΟΘΡΥΜΑΤΙΣΤΕΣ - ΕΚΧΙΟΝΙΣΤΙΚΑ

Προσοχή στα καυσαέρια του βενζινοκινητήρα να είναι εκτός κλειστών κτισμάτων.
Διαβάστε επίσης τις οδηγίες χρήσης των βενζινοκινητήρων που προηγούνται.

ΣΚΑΠΤΙΚΑ - ΜΟΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΕΣ - ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ - ΣΚΟΥΠΕΣ

Στα σκαπτικά με κιβώτιο ταχυτήτων βάλτε λάδι SAE 30.
Προσοχή στα καυσαέρια του βενζινοκινητήρα - πετρελαιοκινητήρα να είναι εκτός κλειστών κτισμάτων.
Διαβάστε επίσης τις οδηγίες χρήσης των βενζινοκινητήρων και των πετρελαιοκινητήρων που προηγούνται.

ΨΕΚΑΣΤΙΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ

Όπως όλες οι αντλίες, έτσι κι αυτές θα πρέπει να δουλεύουν μόνο με υγρό και όχι στεγνές.
Βάλτε λάδι SAE 30 στην αντλία λίγο πάνω από τη μέση της διάφανης τάπας που βρίσκεται στο πλάι της αντλίας.
Αλλάζετε τα λάδια τουλάχιστον μία φορά το χρόνο.
Διαβάστε επίσης τις οδηγίες χρήσεις των βενζινοκινητήρων ή των ηλεκτροκινητήρων, ανάλογα με το μηχάνημα που διαθέτετε.

ΣΦΥΡΟΜΥΛΟΙ - ΜΥΛΟΙ

Πρώτα πρέπει να ξεκινάμε τον ηλεκτροκινητήρα και ύστερα να βάζουμε το υλικό που θέλουμε να αλέσουμε.
Οι ηλεκτροκινητήρες καίγονται όταν δεν μπορούν να ξεκινήσουν με φορτίο.
Οι ηλεκτροκινητήρες καίγονται ακόμα και όταν η παροχή της ΔΕΗ δεν είναι σωστή (π.χ. από τις 3 φάσεις να έχετε τις 2).
Ακόμα και το καλώδιο παροχής ρεύματος έχει το ρόλο του σε αυτήν την διαδικασία. Συμβουλευτείτε μας για μεγάλες αποστάσεις.